نشریۀ اینترنتی نهضت مقاومت ملی ایران

سایت رسمی N A M I R

صفحه نخست

 

 

حسین رزاق:

یکی یکی ما را خواهند کشت!

حسین رزاق، زندانی سیاسی که از سال ۱۳۸۹ تاکنون سه بار بازداشت و زندانی شده است، در نامه‌ای از زندان اوین در واکنش به کشته‌شدن جواد روحی در زندان، درباره وضعیت سلامت خود و شمار دیگری از زندانیان سیاسی زن و مرد هشدار داد و نوشت «شفا جز به پایان این تباهی مطلقه نیست» و اگر حکومت توان بیابد، «تک‌تک ما را خواهد کشت».

متن نامه حسین رزاق که در کانال تلگرام «شورای بازنشستگان ایران» منتشر شده به شرح زیر است:

یکی یکی ما را خواهند کشت!

بند ۴ زندان اوین

دوباره یکی از مردم را کشتند. دوباره برای لحظه‌ای شادی، برای خلق صحنه‌ای بدیع از شجاعت که اینروزها همه با افتخار می‌بینند، آن سربلندِ در میانه را کشتند تا نظر حرام بماند و خون خلق حلال. هنوز جرعه‌ جرعه می‌ریزند مرگ را بر حلق خلق تا این پرچم عزا برافراشته بماند. و این‌بار قربانی جوان دلیری‌ست از آمل زیبا که سال‌ها کنار نجیب مردمانش زیسته‌ام.

اما این قتل همین یکی نبوده و با این سیره‌ی حکومت همین نخواهد ماند.

روزهای زیادیست که بابت بیماری‌هایم در مسیر بهداری زندان اوین یا اعزام‌های چند ساعته به بیمارستانم و هیچ مرتبه‌ای نبوده با یکی از دوستان سیاسی مواجه نشوم که پر از درد و کسالت، فقط مسکن درمانی میشوند و درمانی در کار نیست.

#جواد_روحی اولین مورد قتل حکومتی در زندان‌های جمهوری اسلامی نیست که جای مداوا، بی‌رسیدگی دقیق و سریع پزشکی، جان زیبایش را از دست داده چه آنکه همین لحظه هم زندانیان سیاسی دیگری در معرض همین خطر بسر میبرند و حتی اگر پزشکان زندان نخواهند پا جای پای پزشک احمدی بگذارند و به سوگند خود وفادار بمانند، باز هم امکانی وجود ندارد تا نسخه‌ای شفابخش برای ما بپیچند جز مسکن‌های سنگین و اعتیادآور که عوارض پسینی آنها بسیار است.

دوستانی همچون الهه محمـدی، ویدا ربانی، سها مرتضایی، رضا شهابی، مهدی محمودیان، اسدالله هادی و جعفر ابراهیمی عزیز که اینروزها احوالش رو به وخامت است و فقط وعده داده می‌شود و توانی نیست برای شفا! که شفا جز به پایان این تباهی مطلقه نیست ورنه توان بیابد تک تک ما را این حکومت خواهد کشت.”

حکومت مسئول مستقیم جان زندانیان ست

 

#زندان_شده_کشتارگاه

 

منبع: ایران امروز

 

_______________________________________________________________

مقالات منتشر شده الزاما نقطه نظر، بيانگر سياست و اهداف نشریۀ اینترنتی نهضت مقاومت ملی ایران نميباشند. 

حق ويرايش اخبار و مقالات ارسالی برای هیئت تحریریۀ نشریه محفوظ است.

 

سایت رسمی نهصت مقاومت ملی ایران

https://www.namironline.info