نشریۀ اینترنتی نهضت مقاومت ملی ایران

سایت رسمی N A M I R

صفحه نخست

 

 

بنیانگذار دکتر شاپور بختیار
National Movement of the Iranian Resistance
NAMIR

Founded by Shapour Bakhtiar

http://www.namironline.info

 

بیانیه‌ی

نهضت مقاومت ملی ایران

به‌مناسبت قتل آرمیتا گراوند

 

مرگ آرمیتا گراوند یک قتل است که رژیم قاتل کوشید تا بدان پوشش یک مرگ عادی بدهد.

اگر ملت ایران و جهان سابقه‌ی قتل غم‌انگیز و تبهکارانه‌ی مهسا امینی را نداشت صحنه‌سازی‌های دستگاه آدمکشی خامنه‌ای درباره‌ی مرگ آرمیتا آسان‌تر پذیرفته می‌شد؛ اما حال دیگر ملت ایران و مردم جهان می‌دانند که این یک رسم جمهوری مرگ و تبهکاری است که قتل قربانیان خود را به یک سابقه‌ی بیماری یا افت فشار خون و نظائر آن نسبت دهد.

از همان دقایق نخست هنگامی که مسئولان مترو شهدا صحنه‌های دوربین ها را سانسورکردند و منکر صحنه‌ی درگیری  مآموران حجاب با دانش آموزمعصوم و پرتاب او به بیرون از مترو شدند، از همان ساعات نخست که اولین خبرنگاری که به بیمارستان نظامی فجر مراجعه کرد بازداشت شد، از همان لحظه که کسان آرمیتا از ورود به بیمارستان منع شدند دیگر  بدیهی بود که هدف از همه‌ی این سانسورها و ممنوعیت‌ها استتار یک جنایت  جدید همانند مرگ مهسا امینی بود، که رژیم قاتلان برای اجتناب از واکنشی مشابه آنچه درباره مهسا رخداده بود، در پیش گرفته بودند.

در  روز ۱۳ مهر ۱۴۰۲ ایران‌وایر در گزارشی اعلام کرده‌بود که ضارب آرمیتا گراوند یک «آتش به اختیار» بوده است. یک منبع موثق در گفت‌وگو با ایران‌وایر تایید کرده‌بود که «در واگن قطار بین آرمیتا گراوند و یک زن آتش به اختیار جرو‌بحث شده و زن، آرمیتا را هل داده است.»

روزنامه گاردین نیز در همان زمان در گزارشی نوشت که «توانسته است با دو شاهد عینی این واقعه گفت‌وگو کند.» براساس روایتی که گاردین منتشر کرده بود، «مشاجره بین آرمیتا و زنی با پوشش چادر که به گمان شاهد گاردین «حجاب‌بان» بوده، بر سر پوشش اجباری به خشونت کشیده شده و آن زن به آرمیتا حمله کرده و به‌شدت او را هل‌داده‌است.»

از هم اکنون نیز منابع خبری معتبری در خارج از ایران و مراکز مهمی در جهان مرگ آرمیتا را با قتل مهسا مقایسه کرده و رژیم حاکم قاتلان را مسئول ان دانسته‌اند. امروز زمانی  رسیده‌است که دیگر نه تنها مردم کشور بلکه مردم جهان نیز دروغهای مافیای حاکم برایران را نمی‌پذیرند  و جز فریب  نمی دانند.

رژیمی که نه تنها چیزی برای  دادن به این  ملت ندارد بلکه تنها اشتغالش گرفتن جان فرزندان بیگناه آن است محکوم به فناست.

این حکم تمامی مردم ایران است که ما چند هزار مزدور نظام را جزو آنان بحساب نمی آوریم.

اگر در ۱۳۵۷ بخشی از مردم  فریب یک آخوند جاهل و جنایتکار را خوردند این ملت دیگر ماهیت دغل و انگلی این قشر را شناخته و زمام زندگی خود را در دست آنان باقی نمی گذارد.

آگاهی ابتدای آزادی است.

 

ایران هرگز نخواهدمرد

نهضت مقاومت ملی  ایران

شنبه ۶ آبانماه  ۱۴۰۲

برابر ۲۸ اکتبر ۲۰۲۳